»Da se s spotikanjem ob to, da ženske v oglasih pomivajo posodo ... le zmanjšujemo težo pomembnejšim argumentom.«
»Oglasi se nanašajo na stereotipe. Vemo tudi, zakaj to počnejo, ker je tako lažje.«
»O naložbi vas prepričajo s prikazovanjem nerealno visokega donosa naložb. V večini primerov boste šele po dolgem obdobju vlaganja spoznali, da denarja ni mogoče dvigniti.«
»Razbijanje stereotipov o starejših je zelo pomemben prispevek k vključujoči družbi, ki mora biti cilj vseh.«
»Strah vzbujajoče, kako v mednarodni politiki argument moči porazi moč argumenta.«
»Argument elitizma je rahlo trhel argument.«
»Mislim, da ni nobene korelacije med melaninom v koži in pa lenobnostjo.«
»90 odstotkov teh oglasov ni upravičenih.«
»Verjemite mi, ni tako grozno, kot se velikokrat poroča v medijih.«
»Povedano preprosto, ugotovili smo, da imajo določene podobe v oglasih lahko dolgoročen vpliv na omejevanje potenciala ljudi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju